Η Βούλα, έχει πλέον κάθε λόγο να μιλά για φρέσκια pasta, μιας και μαζί με το καλοκαίρι έφτασε σε αυτήν και το Mailo’s The Pasta Project. Το κοσμοπολίτικο νότιο προάστιο της Αθήνας, μπορεί να προσφέρει πλέον στους κατοίκους και τους πιστούς θαμώνες του, την απόλυτη street food εμπειρία, που θα συμπληρώσει την καθημερινότητα τους και θα συνοδεύσει τα βράδια τους.
Ο Μάιος και ο Ιούνιος, αποδείχθηκαν σημαντικοί μήνες για το πιο ολοκληρωμένο street food concept της αγοράς, μιας και πριν τη Βούλα προηγήθηκαν καταστήματα στο Πασαλιμάνι και στην Ακτή Μουτσοπούλου στον Πειραιά, στην οδό Δικαιοσύνης στο Ηράκλειο της Κρήτης και στην οδό Προξένου Κορομηλά στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στο The Mall of Cyprus. Τα με πολύ προσοχή διαλεγμένα σημεία που επιλέγει το Mailo’s The Pasta Project να συναντά το κοινό του, εξασφαλίζουν την επιτυχία και ένα νέο κύμα πελατών που διαρκώς μεγαλώνει, διατηρώντας ακέραιη τη φήμη του brand.
Τρία χρόνια μετά τη δημιουργία του πρώτου πιλοτικού καταστήματος στο Κολωνάκι, το Mailo’s The Pasta Project, ετοιμάζεται να εγκατασταθεί σύντομα και στο κέντρο της Αθήνας, αλλά και σε άλλα πέντε σημεία της πόλης. Μάλιστα, στο άμεσο μέλλον το κοινό θα μπορεί γευτεί την αυθεντική φρέσκια πάστα, και σε άλλες πόλεις και νησιά της Ελλάδας, λίγο πριν το μεγάλο άνοιγμα στο εξωτερικό, ξεπερνώντας μέχρι το τέλος της χρονιάς τα 25 καταστήματα.
Το success story στο franchising δεν έρχεται τυχαία
Τίποτα όμως δεν συμβαίνει τυχαία, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για την εδραίωση ενός brand σε ηγετική θέση στην κατηγορία του. Tο Mailo’s, με συνέπεια υλοποιεί μια στρατηγική ανάπτυξης για τη διεύρυνση του δικτύου, με τη συμβολή πάντα της The Franchise Co. Πολυσυλλεκτικές αγορές και υψηλής δυναμικής σημεία που το Mailo’s κυριαρχεί στον τομέα του street food, σε κάθε ζώνη εξόδου.
Τα καταστήματα ανοίγουν το ένα μετά το άλλο, σχηματίζοντας ουρές, αποδεικνύοντας ότι η συνέπεια στην ποιότητα και την οργάνωση επιβραβεύονται απ’ το κοινό, ενώ παράλληλα δεν είναι λίγοι οι υφιστάμενοι franchisees που ανοίγουν και δεύτερο κατάστημα, επενδύοντας με ασφάλεια σε ένα απόλυτα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο με χαμηλό food cost, διεισδύοντας με τον τρόπο αυτό σε μια αγορά με διαχρονική ζήτηση που μεγαλώνει διαρκώς.