Τα Mailo’s επανέλαβαν και φέτος τον εορτασμό της International Pasta Day, κάνοντας δώρο στους pasta lovers το αγαπημένο τους πιάτο για μία ώρα, από τις 19.00 έως τις 20.00. Πλήθος κόσμου σχημάτισε ουρές έξω από τα καταστήματα Mailo’s σε όλη την Ελλάδα για να απολαύσει ένα πιάτο pasta, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζυμαρικών.
Ανταπόκριση δίχως προηγούμενο
Οι ουρές από κόσμο κάθε ηλικίας ήταν αρκετά μεγάλες, γεγονός που φάνηκε και σε βίντεο και φωτογραφίες που αναρτήθηκαν σε πλατφόρμες όπως το TikTok. Τα Mailo’s είχαν κάνει μαζική και μεγάλη 24ωρη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα, με πολλούς influencers να μοιράζονται με το κοινό τους ότι αυτή είναι η ευκαιρία για να απολαύσουν εντελώς δωρεάν την αγαπημένη τους μακαρονάδα.
Από τη δημιουργία τους τον Σεπτέμβριο του 2019, τα Mailo’s The Pasta Project δεν έχουν σταματήσει να εκπλήσσουν το κοινό αλλά και όλη την επιχειρηματική κοινότητα, πηγαίνοντας πάντα ένα βήμα μπροστά την εστίαση. H καθιέρωσή του ως ηγέτη στην κατηγορία της φρέσκιας pasta ήρθε μέσα από μια προσεκτικά σχεδιασμένη στρατηγική ανάπτυξης σε επίπεδο concept, επιχειρηματικού μοντέλου και συστήματος franchise, με τη συμβολή της THE FRANCHISE CO. Mε το κατάλληλο branding, τα Mailo’s απογειώθηκαν και ταυτίστηκαν στο μυαλό του καταναλωτή με κάτι παιχνιδιάρικο και ευχάριστο. Κάπως έτσι, κατάφεραν να γίνουν το νέο success story στο franchising.
“Τα Mailo’s ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή που κινείται, που θέλει να έχει την ελευθερία να απολαύσει φρέσκα ζυμαρικά στη βόλτα, στο αυτοκίνητο, στην πλατεία, στην έξοδο κ.ο.κ. Σε κάθε ένα από τα καταστήματα του δικτύου, η ικανότητα επίτευξης αυξανόμενων πωλήσεων συνδυάζεται με δομή πoυ διασφαλίζει την κερδοφορία. Οι δράσεις ενίσχυσης της κοινότητας πελατών συνδυάζονται με εξαιρετικά αποτελέσματα πιστότητας και επανάληψης πελάτη σε επίπεδο πωλήσεων take away & μέσω online aggregators. Το επιχειρηματικό μοντέλο προσφέρει ευελιξία, ισορροπία στις πωλήσεις ανά ώρα και δυνατότητα διείσδυσης σε πολλαπλές ζώνες κατά τη διάρκεια της ημέρας, μεγιστοποιώντας την παραγωγικότητα και την κερδοφορία του”, τονίζει ο κ. Ορέστης Ρουσόπουλος, Managing Partner της THE FRANCHISE CO., εταιρείας συμβούλων franchise που αναπτύσσει τα Mailo’s.