Ποιες είναι οι λέξεις που θα περιέγραφαν εν συντομία οι λέξεις τον κ. Πάνο Μπαλατσινό, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Συμβούλου της αλυσίδας GYM BASE BOOTEX; Είναι πολυπράγμων, απόφοιτος τμήματος ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης, επιχειρηματίας με πολυετή εμπειρία, δάσκαλος στο fitness και αιώνιος μαθητής.
Μας συστήνεται το 2017, μέσω του δικτύου GYM BASE BOOTEX που μέχρι σήμερα αριθμεί τα 8 σημεία, με παρουσία στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ωστόσο, η ιστορία του ξεκινά πολλά χρόνια πίσω, από το μακρινό πλέον 1998. «Πριν ακόμη μπω στο Πανεπιστήμιο δούλευα σε γυμναστήριο στην Κέρκυρα, κάνοντας group training, όπου μου “μπήκε το μικρόβιο” του γυμναστηρίου», αναφέρει. Παρατηρώντας ότι οι σύγχρονες διεθνείς τάσεις του χώρου της γυμναστικής έχουν αλλάξει, δίνοντας τα ηνία στο personal training και τα small groups, ο Π. Μπαλατσινός, δημιουργεί την αλυσίδα που αποτελεί ό,τι πιο σύγχρονο, φρέσκο και καινοτόμο έχουμε δει μέχρι και σήμερα στο fitness. Θέλοντας να δώσει έμφαση στη διαφορετικότητα και τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε ατόμου, αφοσιώνεται στην προσωπική σχέση με το μέλος του.
Μέσα από συγκεκριμένες ερωτήσεις, εκμαιεύει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, που στη συνέχεια θα αποτελέσουν το έδαφος για να δομηθεί το κατάλληλο προπονητικό πρόγραμμα του εκάστοτε πελάτη. «Είναι πάρα πολύ σημαντικό ως coach να ξέρεις να ξεχωρίζεις τα θετικά και αρνητικά στοιχεία κάποιου στην προπόνηση», τονίζει. Στη GYM BASE BOOTEX «έχουμε την ικανότητα να “βλέπουμε πίσω από την κουρτίνα”», συνεχίζει. Ακολουθεί μέρος της συνέντευξης που παραχώρησε ο Πάνος Μπαλατσινός στο περιοδικό FRANCHISE SUCCESS.
Με ποιες τεχνικές προσαρμόζετε την κατάλληλη προπόνηση στο αντίστοιχο άτομο;
Η τεχνογνωσία, η πανεπιστημιακή γνώση και η πολυετής εμπειρία σε καθοδηγούν στο να καταλάβεις ποιον έχεις απέναντί σου. Έτσι, μπορείς να προσαρμοστείς αναλόγως και να βγάλεις τα πιο δυνατά του στοιχεία μέσα από συγκεκριμένες τεχνικές προπόνησης. Το σημαντικότερο είναι ότι καταλαβαίνουμε πάντα τι χρειάζεται ο άλλος, όχι μόνο όταν τον κοιτάμε ή όταν του μιλάμε. Κάνοντας διάφορες μετρήσεις (εργομετρικές, λιπομετρήσεις, μετρήσεις μάζας) προσαρμόζουμε τα προγράμματά μας για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα κι ύστερα, τ’ αναπροσαρμόζουμε. Με αυτόν τον τρόπο, επιτυγχάνουμε γρήγορα αποτελέσματα. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης βλέπει άμεσα το αποτέλεσμα κι εξακολουθεί να έρχεται, κάνοντας engagement. Στις 20 πρώτες μέρες προπόνησης, σε όλους δείχνουμε πώς ήταν και πώς είναι τώρα. Δύναμη, αντοχή, ευλυγισία και σωματικές αλλαγές που πραγματοποιούνται τόσο άμεσα είναι η καλύτερη απόδειξη της δουλειάς μας.
Γιατί επιλέξατε το franchising ως μέθοδο ανάπτυξης;
Πολύ συχνά και λόγω της συναναστροφής μου με άτομα του κλάδου της προπονητικής, έδινα συχνά συμβουλές για το training, για τεχνικές marketing κτλ. Κάποια στιγμή σκέφτηκα πως όλο αυτό πρέπει να γίνει ένα πακέτο, μια ολοκληρωμένη και δομημένη κίνηση, μέσα από τη μέθοδο του franchising. Σκέφτηκα δηλαδή ότι στο πλαίσιο μιας μεγάλης ομάδας, το όφελος πρέπει να δίνεται και από τις δύο πλευρές.
Ο franchisee αποκομίζει μια σίγουρη κερδοφορία, γιατί μπαίνει κάτω από την ομπρέλα του GYM BASE BOOTEX. Την ίδια στιγμή, εμείς ως μητέρα εταιρεία, μπορούμε να επεκτείνουμε το know how μας με άτομα τα οποία μας έχουν εμπιστευτεί και μας εκτιμούν.
Τα Gym Base διαθέτουν, όπως αναφέραμε, μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών. Τι σημαίνει αυτό για τον franchisee;
Η μεγάλη γκάμα των υπηρεσιών σημαίνει για τον franchisee ότι θα έχει τη δυνατότητα να προωθεί ευκολότερα, ανάλογα με τον κάθε πελάτη που έχει απέναντί του, την κατάλληλη υπηρεσία. Άρα, να εξασφαλίζει πολλαπλές πηγές εσόδων. Παράλληλα, θα διατηρεί το ενδιαφέρον του πελάτη ανανεωμένο, γιατί όταν κάποιος κάνει συνέχεια την ίδια προπόνηση, από τη μια βαριέται και από την άλλη, το σώμα του δεν έχει αποτέλεσμα.
Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδιά σας και το όραμά σας ως εταιρεία;
Αυτό που επιθυμούμε είναι να έχουμε στο δίκτυό μας ευχαριστημένους franchisees και συνεργάτες που μοιράζονται την ίδια τεχνοτροπία με εμάς. Επιδιώκουμε πάντοτε να ισχυροποιούμε το κομμάτι της γνώσης γύρω από την άσκηση, ώστε να κρατάμε διαρκώς τα μέλη μας ευχαριστημένα και υγιή. Τέλος, σίγουρα θα έλεγα και την ανάπτυξή μας στο εξωτερικό, κάτι για το οποίο χαίρομαι, καθώς παρατηρώ ότι το έδαφος είναι ήδη πολύ πρόσφορο προς αυτή την κατεύθυνση.
Ποιο είναι το κοινό στο οποίο απευθύνεστε;
Θα λέγαμε ότι στοχεύουμε σε όλα τα κοινά κι όλες τις ηλικίες. Τα πρωινά έρχονται οι νοικοκυρές, ενώ πολύ νωρίς το πρωί οι επιχειρηματίες, που έρχονται πριν πάνε στις δουλειές τους. Ανοίγουμε στις 7 το πρωί κι έχουμε πάντα πολύ κόσμο. Έχουμε επίσης εργαζόμενους που δουλεύουν σε πολύ κοντινή ακτίνα με το γυμναστήριο και “πετάγονται” στο lunch break, για να κάνουν γυμναστική. Φυσικά, έχουμε και κόσμο που το κάνει συνειδητά. Γι’ αυτούς η γυμναστική αποτελεί συνήθεια και αφιερώνουν 1 ώρα της μέρας τους, ό,τι κι αν κάνουν, με σκοπό να πάνε γυμναστήριο. Έχουμε επίσης και φοιτητές, που έρχονται στις μεσημεριανές ώρες, για τους οποίους όμως ακολουθούμε άλλη τιμολογιακή πολιτική. Επίσης, δεχόμαστε μεγαλύτερες ηλικίες. Γι’ αυτούς έχουμε φτιάξει τμήμα, με pilates και ορθοσωμία, τα οποία τα προσαρμόζουμε στις ξεχωριστές ανάγκες και προβλήματα υγείας που ενδεχομένως να έχουν αυτοί. Παράλληλα, φέτος ξεκινήσαμε και τμήματα αναπτυξιακών ηλικιών, διαθέτοντας ξεχωριστό ασκησιολόγιο και προπονητική μεθοδολογία.