Τα καταστήματα Παραδοσιακό έχουν αγαπηθεί από το κοινό για τον εκλεκτό καφέ, τις χωριάτικες πίτες, τη μπουγάτσα, τα healthy σνακ και σάντουιτς από φρέσκα υλικά! Μάλιστα, η εταιρεία με πάθος για εξέλιξη, ήταν η πρώτη που μας παρουσίασε μια πλήρη γκάμα 22 προϊόντων gluten free. Για τα συγκεκριμένα προϊόντα μίλησε στο FRANCHISE SUCCESS ο κ. Δημήτρης Κολωνιάρης, σεφ του Παραδοσιακό, ο οποίος εξήγησε με ποιον τρόπο επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα προϊόντα αλλά και πώς συνδέονται με τη συνολική στρατηγική ανάπτυξης των προϊόντων της αλυσίδας.
«Η δημιουργία των προϊόντων GLUTEN FREE έγινε με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας και την αναγνώριση του brand σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό. Η γκάμα αυτή περιλαμβάνει προϊόντα για όλη την ημέρα. Πίτες, (τυρόπιτα, σπανακοτυρόπιτα, κοτόπιτα, κρεμοπιτα), σάντουιτς (με μορταδέλα, γαλοπούλα, κοτόπουλο, ζαμπόν), κουλούρια Θεσσαλονίκης, καθώς και σνακ όπως μπισκότα, κριτσίνια, τσουρέκι, κέικ) ακόμα και πίτσα (χωριάτικη, μαργαρίτα), τα οποία έχουμε δημιουργήσει σε συνεργασία με πιστοποιημένο εργαστήριο και τον σύλλογο ατόμων με κοιλιοκάκη, όλα ιδανικά για όσους δίνουν ιδιαίτερη αξία στις διατροφικές τους συνήθειες», δηλώνει ο κ. Κολωνιάρης.
Ποια η αποδοχή του κοινού για τις healthy επιλογές του Παραδοσιακό και ποια τα πιο δημοφιλή προϊόντα;
Η αποδοχή του κόσμου ήταν πολύ μεγάλη. Αυτό φάνηκε και από τις πωλήσεις αλλά και από τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δημοφιλή προϊόντα στην κατηγορία healthy είναι τα healthy bawl με γιαούρτι βρώμης, γάλα αμυγδάλου και σιρόπι αγαύης, το γιαούρτι με μαρμελάδα φράουλα (χωρίς ζάχαρη) και granola, το σαλατόγευμα με τα μαυροφάσουλα, καθώς και το ταχινοκούλουρο με χαρούπι.
Η δημιουργία των προϊόντων GLUTEN FREE έγινε με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας και την αναγνώριση του brand σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό.
Πώς συνδέονται τα παραδοσιακά προϊόντα της αλυσίδας με τις τάσεις του σήμερα;
Οι τάσεις του σήμερα δεν είναι τίποτα άλλο από την επιστροφή στην παράδοση. Στο Παραδοσιακό προϋπήρχαν προϊόντα που πλέον έχουν πάρει «ταμπέλα». Για παράδειγμα, τα νηστίσιμα ουσιαστικά είναι vegetarian προϊόντα, τα γιαούρτια έγιναν healthy bawl, οι φυσικοί χυμοί έγιναν antitoxic, τα πολύσπορα κουλούρια με σουσάμι ή χαρούπι έγιναν super food κτλ. Επομένως, τα προϊόντα μας έγιναν κατανοητά στους πελάτες μας και ευρέως γνωστά σε σύντομο χρονικό διάστημα.
To Παραδοσιακό περιέχει μια ευρεία γκάμα προϊόντων για κάθε ώρα και στιγμή της ημέρας. Με ποιες υποδομές υποστηρίζεται αυτό; Ποια η εκπαίδευση των συνεργατών και του προσωπικού;
Οι δομές των καταστημάτων Παραδοσιακό είναι απλές, χωρίς περίπλοκο εξοπλισμό. Ακόμα, η εκπαίδευση των συνεργατών είναι συνεχής και ολοκληρωμένη. Εκτός από το τεχνικό κομμάτι (συνεχές training, αναλυτικά manuals, σεμινάρια χρήσης μέσων και εργαλείων, ενημερώσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, ελέγχου ποιότητας και ορθής λειτουργιάς), περιλαμβάνονται εκπαιδευτικά σεμινάρια συμπεριφοράς και πωλήσεων, ώστε ο συνεργάτης – franchisee του Παραδοσιακό να λειτουργεί εύρυθμα τη δική του επιχείρηση.