Καθώς οι επιχειρηματίες θα αναζητήσουν νέες στέρεες λύσεις, νέες επιχειρηματικές προτάσεις, ένας νέος κόσμος ευκαιριών γεννιέται για την αγορά του franchising.
Αν και οι συνέπειες της κρίσης που προκαλεί η πανδημία του νέου Κορονοϊού Covid-19 είναι πρωτόγνωρες, υπάρχουν και τα καλά νέα. Σημαντικός αριθμός δικτύων franchise, έχοντας αντιμετωπίσει με αποτελεσματικότητα τις πρώτες επιπτώσεις του Covid-19 καλείται να απαντήσει αποτελεσματικά στις νέες προκλήσεις. Μείωση της ζήτησης, συμπίεση της κερδοφορίας, νέα καταναλωτικά πρότυπα, νέο ανταγωνιστικό πεδίο.
Καλούνται να αναδιοργανώσουν το δίκτυο franchise τους, να επαναπροσδιορίσουν τις σχέσεις με τους franchisees τους, να θέσουν νέες προτεραιότητες στο πλάνο ανάπτυξης, να αναζητήσουν νέα κανάλια διανομής κ.λπ.
Είναι βέβαιο ότι τα περισσότερα οργανωμένα δίκτυα franchise θα ανακάμψουν και νέα επίσης δίκτυα θα δημιουργηθούν. Μετά από ένα μεγάλο διάστημα αναμονής οι franchisors θα πρέπει να προετοιμάζουν την εταιρεία τους για να μπουν ξανά δυναμικά στο παιχνίδι.
Ποιοι παράγοντες θα συμβάλουν σε αυτή την αναγέννηση του κλάδου; Όπως διαβάζουμε στο editorial του νέου τεύχους 72 του Franchise Success free press αυτοί οι παράγοντες είναι οι άνθρωποι, το κεφάλαιο και οι πόροι.
Οι άνθρωποι, καθώς οι επιχειρηματίες σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης ωθούνται να κάνουν το βήμα και να γίνουν «αφεντικά» του εαυτού τους.
Το κεφάλαιο, καθώς ενδεχομένως είναι ελκυστικό σε κάποιους που θα λάβουν μια καλή αποζημίωση ή για όσους έχουν αποταμιεύσει μέρος του μισθού τους και έχουν τους οικονομικούς πόρους να αποκτήσουν μια επιχείρηση franchise.
Οι πόροι, καθώς οι αλλαγές που φέρνουν οι νέες συνθήκες σε real estate, προμηθευτές, διαθεσιμότητα ανθρώπινου δυναμικού δημιουργούν συνθήκες που ευνοούν το franchising, πάντα υπο προϋποθέσεις.
Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να δημιουργήσουν ή να εξελίξουν τα συστήματα franchise τους, καλό θα ήταν να αξιοποιήσουν αυτή τη δυναμική φάση αλλαγών με σύνεση, επενδύοντας στον μετασχηματισμό τους, στην προσαρμογή της επενδυτικής πρότασής τους, υιοθετώντας νέες στρατηγικές επέκτασης και οργανώνοντας τη επικοινωνιακή στρατηγική τους εν αναμονή της ανάκαμψης.
Στο νέο τεύχος FRANCHISE SUCCESS #72, μπορεί κανείς να ενημερωθεί για τις νέες τάσεις της αγοράς, και για ελκυστικές επιχειρηματικές προτάσεις στον χώρο του franchising. Άρθρα, συνεντεύξεις, έρευνες, ρεπορτάζ δίνουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για την αγορά και παρέχουν εκτενή πληροφόρηση για τις εξελίξεις στον χώρο. Θέματα όπως η στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσουν τα δίκτυα την επόμενη μέρα της πανδημίας και τα κριτήρια της επιλογής των υποψήφιων franchisees περιλαμβάνονται στην πλούσια ύλη του τεύχους.
Στο τεύχος περιλαμβάνονται 33 επιχειρηματικές προτάσεις, ιστορίες επιτυχίας από τους πρωταγωνιστές της αγοράς, νέες επενδυτικές προτάσεις που φέρνουν ανανέωση και καινοτομία στο franchising κ.ά.
Τίτλοι
– COVID-19: Η επόμενη μέρα..Απαιτείται ταχύτητα προσαρμογής στα δίκτυα franchise & ικανότητα στη διαχείριση της αλλαγής
Συνεντεύξεις
- Στέφανος Φαλκονάκης, Digital & Marketing Director της insurancemarket.gr
- Βάσια Ζαγανάκου, franchisee του Vertical Divas στην Αγία Παρασκευή
- Κυριάκος Κωνσταντόπαιδος, franchisee του Nails 4 You στον Πειραιά
- Σπύρος Μιχαήλ, franchisee του CBD OIL SHOP στο Κορωπί
- Νίκος Φραντζής, franchisee του CBD OIL SHOP στη Χαλκίδα
- Νίκος και Γεωργία Καρακασιλιώτη, franchisee του Stegno στο Ψυχικό
- Αριστείδης Γκόρος, franchisee του KIOSKY’S CONVENIENCE STORE σε Βύρωνα και Χολαργό
- Ιωάννης Κοροντίνης, franchisee του AB Food Market στην Ερμιόνη
- Μαρία Σκουτάρη, franchisee του AB Shop & Go στην Καλλιθέα
- Νίκος Λεωνίδας, franchisee της Green Family στον Βόλο
Το νέο τεύχος διατίθεται δωρεάν από το Readpoint.com και είναι ανηρτημένο στο issuu.com