Το τεύχος 71 του FRANCHISE SUCCESS προσεγγίζει το τοπίο της αγοράς του franchising όπως αυτό διαμορφώνεται εστιάζοντας σε θέματα που απασχολούν το κοινό των υποψήφιων franchisees.
Ξεκινώντας τη νέα δεκαετία έχουμε κατακτήσει το προνόμιο να γνωρίζουμε όλες τις παραμέτρους για το πώς στήνεται μια επιτυχημένη επιχείρηση franchise. Το ενδιαφέρον για επιχειρηματικές προτάσεις διευρύνεται ενώ το franchising -ως επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης- ταυτίζεται με έννοιες όπως βιωσιμότητα, υποστήριξη, εναλλακτική επιλογή στην επιχειρηματικότητα κ.ά.
Πλέον το franchising εκλαμβάνεται ως μια μακροχρόνια συνειδητή επιχειρηματική επιλογή και όχι ως λύση ανάγκης ή το τελευταίο στάδιο δραστηριοποίησης πριν τη σύνταξη. Ενδεικτικός ο αριθμός των νέων επιχειρηματιών που στρέφονται σε αυτό το μοντέλο.
Η ελληνική αγορά franchise αναπτύσσεται και αλλάζει. Με την εστίαση να παραμένει κύριος τομέας δραστηριοποίησης παρατηρούμε να ανοίγονται νέες ευκαιρίες σε συγκεκριμμένα τμήματα της αγοράς. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνουν τα δυο άκρα της ηλικιακής κλίμακας των καταναλωτών, δηλαδή προϊόντα και υπηρεσίες που αφορούν παιδιά και ηλικωμένους καθώς και η ευρύτερη αγορά της ευεξίας. Επίσης ευκαιρίες παρουσιάζονται στον χώρο του retail καθώς και στις υπηρεσίες.
Στο τεύχος 71 του FRANCHISE SUCCESS φιλοξενείται εκτενές αφιέρωμα για τα δίκτυα στον χώρο του καφέ και του σνακ. Μέσα από συνεντεύξεις, ρεπορτάζ και αρθρογραφία, παρουσιάζεται αυτή τεράστια αγορά και εξετάζονται οι ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρονται. Έμφαση δίδεται στις βέλτιστες πρακτικές και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των αλυσίδων της αγοράς ενώ επισημαίνονται οι παράγοντεςπου θα καθορίσουν το ανταγωνιστικό πλαίσιο στην αγορά τα επόμενα χρόνια.
Παρακολουθώντας από κοντά τις τάσεις της αγοράς και με αφορμή ρεπορτάζ για το Burger Fest 2019 μιλάμε με τους επαγγελματίες του χώρου για τα περιθώρια ανάπτυξης στην αγορά και για τα μελλοντικά σχέδια τους όσον αφορά το franchising.
Τι ενοχλεί τους συνεπείς franchisees; Ποια θέματα αφορούν το πρώτο διάστημα της συνεργασίας και αξίζουν την προσοχή των υποψήφιων franchisees; Η συμβουλευική αρθρογραφία που φιλοξενείται στο τεύχος προσεγγίζει καίρια ζητήματα με στόχο να δώσει απαντήσεις αλλά και ερεθίσματα για περαιτέρω έρευνα στους προβληματισμούς.
Το νέο τεύχος του FranchiseSuccessκυκλοφορεί πανελλαδικά και είναι διαθέσιμο και στο https://readpoint.com/magazines/Business/franchisesuccess
Στο issuu.com Franchise Success Τεύχος 71 Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2020
*Μεγάλο μέρος της ύλης του ανεβαίνει στη διεύθυνση http://bit.ly/39M4Qdl
Τίτλοι
- ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Καφές – Snack & Δίκτυα Franchise. Η αγορά θα συνεχίσει να μεγαλώνει τα επόμενα χρόνια. Καθώς ο ανταγωνισμός θα γίνεται όλο και πιο έντονος ποια κριτήρια θα καθορίσουν το «ξεκαθάρισμα» της αγοράς;
- Τι ενοχλεί τους (συνεπείς) Franchisees; Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα και επαναλαμβανόμενα «λάθη» των Franchisors.
- ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Burger Fest 2019. Το ελληνικό κοινό «λατρεύει» τα burger… Ποιες ευκαιρίες ανοίγει λοιπόν το burger street food για το Franchising;
- Τι πρέπει να προσέχουν οι Franchisees στην αρχή της συνεργασίας; Ο Δημήτρης Στεφ. Κωστάκης, Νομικός Σύμβουλος Franchise, παρουσιάζει αναλυτικά τα σημαντικά θέματα που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι συνεργάτες των δικτύων franchise.
Επίσης
28 επιχειρηματικές προτάσεις : Επιτυχημένες αλυσίδες Franchise με σταθερή πορεία στον χώρο καθώς και νέα δίκτυα με προοπτικές για μια άρτια συνεργασία.
- ΕΙΔΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Koi Sushi Bar. Η αλυσίδα ethnic street food, που μύησε τους Έλληνες στο sushi και ανέβασε υψηλά τον πήχη της κερδοφορίας, ετοιμάζεται να συνδεθεί με τη «βαριά» βιομηχανία της χώρας, τον τουρισμό.
- Τα νέα της αγοράς του franchising.
- Νέα franchise concepts που κάνουν δυναμική αρχή και φέρνουν άλλο αέρα στο franchising, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες στους υποψήφιους επενδυτές.
Το FranchiseSuccess εδώ και 22 χρόνια συμβάλλει δημιουργικά και αποτελεσματικά στην οικοδόμηση ισχυρών Brands και στην ανάπτυξη δυναμικών δικτύων.