Media Strom:«Πρόταση αξιοπιστίας και καινοτομίας!»

Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2010

Ο κ. Κωνσταντίνος Ποθουλάκης δραστηριοποιείται στο χώρο του επίπλου και της κρεβατοκάμαρας εδώ και πολλά χρόνια. «Είχα την τύχη να συνεργαστώ με τη MEDIA STROM για την αγορά στρωμάτων, αλλά και ντυμένων κρεβατοκαμαρών, και έτσι μπόρεσα να εκτιμήσω πραγματικά το ήθος της εταιρείας, τονίζει χαρακτηριστικά. Η διάθεσή της να βοηθά τους συνεργάτες της να αναπτύσσονται μαζί της με έχει εντυπωσιάσει.» Ποιος λοιπόν δε θα ήθελε να συνεργάζεται με το leader του χώρου που έχει ως άξονα του τη στρατηγική «κερδίζω – κερδίζεις»;

 Με ποια κριτήρια επιλέξατε τη Media Strom;

«Η συνεργασία μου με την MEDIA STROM μου χαρίζει τη σιγουριά και βεβαιότητα που χρειάζομαι για να ανελιχθώ στον επιχειρηματικό στίβο και να επενδύσω για το μέλλον των παιδιών μου.»
 

Κ.Π.: Η MEDIA STROM είναι η Νο 1 εταιρεία στρωμάτων στην Ελλάδα και με μεγάλη διαφορά από τους ανταγωνιστές της. Εδώ και 42 χρόνια δημιουργεί καινοτόμα και πρωτοποριακά προϊόντα, παρακολουθώντας όλες τις εξελίξεις στον τομέα του ύπνου, τις ιατρικές μελέτες, τις διεθνείς αγορές και διεξάγοντας έρευνες καταναλωτών για τη διάγνωση των αναγκών τους. Επιπλέον, είναι η μοναδική εταιρεία του κλάδου που διαθέτει Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης. Για μένα η MEDIA STROM είναι ο συνεργάτης που δεν επαναπαύεται στις δάφνες του, αλλά διαρκώς προσπαθεί για το καλύτερο και συνεχώς αναπτύσσεται.  

Συνεπώς για μένα η επιλογή ήταν μια πολύ εύκολη και γρήγορη απόφαση, διότι η συνεργασία μου με την MEDIA STROM  μου χαρίζει τη σιγουριά και βεβαιότητα που χρειάζομαι για να ανελιχθώ στον επιχειρηματικό στίβο και για να επενδύσω για το μέλλον των παιδιών μου. Είναι η αξιόπιστη εταιρεία που μπορώ να εμπιστευθώ απόλυτα.

Ποια η σχέση σας με την εταιρεία και ποια η υποστήριξη που σας παρέχει σε θέματα λειτουργίας και πωλήσεων;

Κ.Π.: Όπως ήδη σας ανέφερα, εδώ και πολλά χρόνια συνεργάζομαι με την MEDIA STROM. Μέσα από αυτή τη συνεργασία έχω δει τον τρόπο λειτουργίας της, έχω γνωρίσει τους ανθρώπους της και διαπίστωσα  ότι έχουμε κοινό όραμα, φιλοδοξίες και κοινούς στόχους για ανάπτυξη. Αν σε όλα αυτά προσθέσουμε τη συνεχή υποστήριξη της εταιρείας σε όλους τους τομείς, όπως είναι:

  • η ανάπτυξη και διάθεση στην αγορά καινοτόμων προϊόντων, ικανών να ικανοποιήσουν και τον πλέον απαιτητικό πελάτη,
  • η συνεχής διαφημιστική προβολή σε εθνικό επίπεδο που δημιουργεί αυξημένη ζήτηση για τα προϊόντα μας,
  • η αύξηση της επισκεψιμότητας στο κατάστημά μας, σαν αποτέλεσμα των προωθητικών κινήσεων σε τοπικό επίπεδο,
  • η διεξαγωγή σεμιναρίων και εκδηλώσεων για την ενημέρωση μας επί των νέων προϊόντων,
  • η εκπαίδευση σε συνεχή βάση όλων όσων ασχολούνται με τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση των πελατών

και αν συνδυάσουμε όλα τα παραπάνω με την όρεξή μας για δουλειά, την πίστη και συμμετοχή σε ένα σύγχρονο, κερδοφόρο και ταχέως αναπτυσσόμενο δίκτυο, το επαγγελματικό μας ήθος, την ικανότητα ανταπόκρισης στις απαιτήσεις των πελατών και την ικανότητα οικοδόμησης σχέσεων με πελάτες και συνεργάτες, πιστεύουμε ότι έχουμε εξασφαλισμένη την επιτυχία.

"Είναι η αξιόπιστη εταιρεία που μπορώ να εμπιστευθώ απόλυτα".

Πώς θα χαρακτηρίζατε την εκπαίδευση που σας παρείχε η εταιρεία στο ξεκίνημά σας και πώς τη μετέπειτα (καινούρια συστήματα, νέες τεχνολογίες);


Κ.Π.:
Όπως ανέφερα και παραπάνω, η εκπαίδευση είναι μια συνεχής διαδικασία για την εταιρεία, αφού φροντίζει συνεχώς να εξελίσσει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες της, αλλά και τις τεχνικές πώλησης. Για το λόγο αυτό έχει ιδρύσει την Ακαδημία Εκπαίδευσης, ώστε κάθε νέος συνεργάτης-Franchisee να μη χρειάζεται να έχει εμπειρία στο αντικείμενο, αφού η MEDIA STROM αναλαμβάνει την πλήρη θεωρητική και πρακτική του εκπαίδευση σε ένα από τα καθιερωμένα και επιτυχημένα καταστήματά της στην Ελλάδα. Όταν δε η θεωρητική κατάρτιση συνδυάζεται με την πρακτική εκπαίδευση δίπλα στους πιο επιτυχημένους Συμβούλους Πωλήσεων της Media Strom, τότε είναι βέβαιο ότι η εξειδίκευση στο αντικείμενο είναι εξασφαλισμένη.


Δεδομένης της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας, ποια εργαλεία διαθέτετε για την αντιμετώπισή της;  Έχει προβλέψει η αλυσίδα κάποιο πλάνο για τους συνεργάτες της;

Κ.Π.: Η οποιαδήποτε οικονομική κρίση δεν αντιμετωπίζεται τη στιγμή που προκύπτει. Πρέπει η εταιρεία σε συνεχή βάση να προβαίνει σε ενέργειες που τη θωρακίζουν έναντι των «σκαμπανεβασμάτων» της αγοράς και των τυχόν οικονομικών συγκυριών που μπορεί να επέλθουν ανά πάσα στιγμή. Η Media Strom έχει σαφώς δημιουργήσει την κατάλληλη υποδομή και θωράκιση όλα αυτά τα χρόνια, αφού σήμερα όλο το δίκτυό της μπορεί και απολαμβάνει ισχυρά και ουσιαστικά πλεονεκτήματα:

  • την εικόνα μιας αξιόπιστης εταιρείας με 84% αναγνωρισιμότητα, διπλάσια από τους υπολοίπους της αγοράς,

     

  • το μέγεθος της εταιρείας το οποίο είναι πολύ μεγάλο και τείνει αυξανόμενο, με την ευαισθητοποίηση του Έλληνα για καλύτερη ποιότητα ζωής, σε μία αγορά όπου η Media Strom κατέχει τον ηγετικό ρόλο,
  • η ζήτηση για τα προϊόντα της είναι εξασφαλισμένη, αφού η MEDIA STROM είναι η Νο. 1 εταιρεία στη διαφημιστική δαπάνη και διαθέτει προϊόντα κορυφαίας ποιότητας,
  • η εταιρεία προβαίνει συνεχώς στην ανάπτυξη νέων πρωτοποριακών και αποκλειστικών προϊόντων με μεγάλη ζήτηση, αφού φροντίζει να επενδύει σημαντικά κονδύλια σε έρευνες αγοράς,
  • η Media Strom δεν χρεώνει Royalty fees στους συνεργάτης της,
  • το κεφάλαιο που επενδύεται στο κάθε κατάστημα είναι πολύ μικρότερο από το να άρχιζε κανείς  μία επιχείρηση μόνος του, και το ρίσκο αμελητέο,
  • όλα τα ρίσκα και  τα προβλήματα που εμπεριέχονται στη διαδικασία υιοθέτησης νέων συστημάτων και μεθόδων για την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος αποφεύγονται χάρη στην τεχνογνωσία και τη μακρόχρονη εμπειρία της Media Strom.

Πόσο καιρό λειτουργεί το κατάστημά σας και σε ποια περιοχή; Πώς θεωρείτε την μέχρι τώρα εξέλιξη της επένδυσής σας;

Κ.Π.: Το κατάστημα λειτουργεί στο Ρέθυμνο της Κρήτης τους τελευταίους πέντε μήνες. Αν και θεωρώ ότι είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα, εν τούτοις και παρά την περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύουμε, η απόδοση της επένδυσης μου είναι σε αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο και νιώθω σίγουρος ότι με την δυναμική που έχει η MEDIA STROM και τις ενέργειες στις οποίες προβαίνει,   τα αποτελέσματα στο τέλος θα είναι σίγουρα εντυπωσιακά!

 

 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Επισκευθείτε το blog Franchise Blog του κύριου Παναγιώτη Γ. Ρουσόπουλου, Γενικού Διευθυντής της THE FRANCHISE CO
επιδοτούμενα προγράμματα
Πανόραμα franchise 2015
Dale Carnegie Training Flash
franchise Excellence Center
Χρήσιμα links
Επισκευθείτε το Franchise Portal. gr
διεθνής ανάπτυξη
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Facebook Twitter Linked In YouTube
RSS Feeds
Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα Προσθήκη αυτής της σελίδας στα αγαπημένα μου Εκτύπωση αυτής της σελίδας Κορυφή