Ημερίδα: «Εξυπηρέτηση ADVANCE: Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα και Εργαλείο Υπέρβασης της Κρίσης»

Δευτέρα, 8 Νοεμβρίου 2010
Παρουσίαση της Ημερίδας
Το τρέχον οικονομικό περιβάλλον, οι αλλαγές στην αγορά του φαρμακείου, η ενίσχυση του ανταγωνισμού και οι αλλαγές στη συμπεριφορά του πελάτη καθιστούν επιτακτική την ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης των φαρμακείων μας. Σε αυτό το πλαίσιο η ADVANCE επιβεβαιώνοντας τον σταθερό ρόλο της ως ένας ισχυρός αναπτυξιακός φορέας ήδη υλοποιεί μια σειρά ενισχυτικών παρεμβάσεων στην λειτουργία των μελών της.Κομβικό στοιχείο όλων αυτών των δράσεων είναι η υιοθέτηση καινοτόμων στρατηγικώνμε στόχο την υιοθέτηση κοινής προσέγγισης για την εμπέδωση μιας πελατοκεντρικής φιλοσοφίας & την δημιουργία αξίας προς τον πελάτη έτσι ώστε να ανταπεξέλθουμε στις παρακάτω προκλήσεις:
-          να διατηρήσουμε τους πελάτες
-          να ενισχύσουμε την επισκεψιμότητα και την επαναληψιμότητα
-          να διεισδύσουμε σε νέες αγορές και να εκμεταλλευτούμε τις νέες ευκαιρίες
Στα πλαίσια της παραπάνω κατεύθυνσης είναι καίριος ο ρόλος του φαρμακοποιού καθώς θα πρέπει να πάρει κρίσιμες επιχειρηματικές αποφάσεις, να αναλάβει ηγετικό ρόλο και να καθοδηγήσει τους υπαλλήλους του φαρμακείου στο να δημιουργήσουν μία μοναδική εμπειρία και αξία για τον τελικό πελάτη και να συμβάλλουν στην επίτευξη των παραπάνω αποτελεσμάτων.
Στην ημερίδα αυτή τα μέλη του Δικτύου ADVANCE θα έχουν την ευκαιρία να:
-          Αποκτήσουν κρίσιμη πληροφόρηση σχετικά με τις αλλαγές στη συμπεριφορά του καταναλωτή, τα νέα καταναλωτικά πρότυπα και προτεραιότητες και πως αυτές οι αλλαγές δημιουργούν νέες προκλήσεις και ευκαιρίες
-          Κατανοήσουν τις αλλαγές στην αγορά του φαρμακείου και τις προκλήσεις που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν
-          Αποκτήσουν κοινή αντίληψη σχετικά με το ρόλο της εξυπηρέτησης και της διαχείρισης της εμπειρίας του πελάτη στην δημιουργία αξίας, την ενίσχυση της επαναληψιμότητας, την διεύρυνση των μεριδίων αγοράς τους και κατά συνέπεια στην ενίσχυση του κύκλου εργασιών, της κερδοφορίας και της ρευστότητας των φαρμακείων.
-          Διαμορφώσουν εικόνα σχετικά με το πώς μπορεί να μοιάζει το φαρμακείο στο νέο περιβάλλον μετά την κρίση.
-          Κατανοήσουν πως μπορούν να αξιοποιήσουν συνολικά τα εργαλεία της ADVANCE για την αντιμετώπιση της κρίσης και την μετάβαση σε ένα νέο – ολοκληρωμένο επιχειρηματικόμοντέλο λειτουργίας
-          Αντιληφθούν ποιος θα πρέπει να είναι ο νέος ρόλος του φαρμακοποιού και σε ποιες κατευθύνσεις θα πρέπει να δράσουν για την αντιμετώπιση της κρίσης
-          Δεσμευτούν σε δράσεις για την δημιουργία αξίας για τον πελάτη μέσω της ανάληψης ενός νέου ηγετικού ρόλου και της καθοδήγησης της ομάδας τους για την δημιουργία αξίας για τον πελάτη και την παροχή αποτελεσματικής εξυπηρέτησης
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Επισκευθείτε το blog Franchise Blog του κύριου Παναγιώτη Γ. Ρουσόπουλου, Γενικού Διευθυντής της THE FRANCHISE CO
επιδοτούμενα προγράμματα
Πανόραμα franchise 2015
Dale Carnegie Training Flash
franchise Excellence Center
Χρήσιμα links
Επισκευθείτε το Franchise Portal. gr
διεθνής ανάπτυξη
Εγγραφείτε στο newsletter μας
Facebook Twitter Linked In YouTube
RSS Feeds
Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα Προσθήκη αυτής της σελίδας στα αγαπημένα μου Εκτύπωση αυτής της σελίδας Κορυφή